datasalen igen!

Det här är sista lektionen, arbetspass och jag håller på och försöka hitta på nått bra att skriva, det ska bli en novell och det är inte lätt kan jag ju säga!

jag har inte riktigt bestämt mej vad jag ska göra efter skolan. Antingen så går jag och gymmar med evelina, men då kan jag inte gå på stan och shoppa jusklappar med jossi :( och sen vet jag inte om jag ska gå på öppet hus på mikael elias eller inte, om inte så går jag och solar! men jag känner att jag borde de för jag borde ju kolla på lla skoler även om jag inte ska gå på dom för att jag ska va säker på att jag inte missar nått, smart va? ;)

nu har jag fixat lite bilder, jag fick låna sofias iphone och skicka lite bilder till mailen, tack sofia♥

jättefin bild på erika tyckte jah! :D


mitt öga, med fullt mä maskara under.. (a)


jossis vackra öga!


och en väääääldig trött jag med en gigantisk hand! ;O

haha dehär vart ett rörigt inlägg, fölårt! (a) PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0