cheerleading

Nu har jag nyss kommit hem från träningen. Från början hade jag jätteont i huvet och var inge alls träningssugen men direkt när vi satte på lite musik så ändrades det helt! Jag fick massor med energi och började dansa runt istället, musiken gör verkligen allt! Jag tkr det är helt omöjligt att till exempel städa utan musik men sätter man på musik så är det nästan roligt! 

innan träningen var vi ju på birsta. Det blev bara jossi och jag som åkte dom andra fick annat o göra :/ jaja vi får gå allihopa nån annan gång! 
jossi och jag hade iaf en mysig dag, det vart inte lika många julklappar köpta som jag hade räknat med men några iallafall!




Kommentarer
Postat av: Cornelia

hehe läskigt att nån bär en så? :)

2010-11-26 @ 22:03:49
URL: http://corneliahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0